Saturs un kreativitāte

Satura vadlīnijas

Digital Out of Home ātrā attīstība ir radījusi revolucionāras iespējas, kā var tikt patērēta reklāma ārpus mājas, un tagad tas pastāv kā atsevišķs patstāvīgs medijs un unikālām radošajām iespējām.

Šeit ir daži labākās prakses principi par to, kā iegūt maksimālo no jūsu kampaņas.

 Labs un Slikts 

Veidošanas principi

  1. Izstrādājiet priekš video ekrāniem īpašu radošo risinājumu. Uzskatiet DOOH par patstāvīgu mediju un izmantojiet tā unikālās radošās iespējas, daudz vieglāk veidot neatkārtojamu emocionālo saikni.

  2. Kad, kur un kurš – jānosaka DOOH radošā procesa laikā, lai iegūtu maksimālus kampaņas rezultātus.

  3. Lai atbalstītu radošo veidojumu, izmantojiet tehnoloģijas, nevis tendences (trendus).

  4. zveidojiet dinamisku saturu, lai nodrošinātu precīzas un ietekmīgas, rezultatīvas kampaņas. Izstrādājiet video materiālu, kurš atbilst konkrētiem gadījumiem un notikumiem. Materiāla būtiskums un atbilstība var paaugstināt skatītāju izpratni un rezultātā kampaņās efektivitāti.

  5. Ņemiet vērā pārraides apstākļus - piegādājot ar izpildes laiku cieši saistītu ziņu vai radošo izpildījumu. Jāņem vērā laiku, kad daudzi cilvēki atrodas transporta līdzekļos; laiku, kad transportlīdzekļos ir maz cilvēku; skolu darbības laiku, īpašas nedēļas dienas vai atlikušo laiku līdz kādam noteiktam notikumam, pasākumam.

  6. Izveidojiet lietotājam vienkāršu ceļojumu ar loģikas palīdzību. DOOH ir tieša sinerģija ar mobilajām ierīcēm – veidojiet DOOH saturu vienkāršai pārejai uz mobilās ierīces izmantošanu lai uzzināt vairāk par jūsu paziņojumu auditorijai.

Tehniskie principi

  1. Parastais pārraides laiks uz DOOH ekrāna ir 10 sekundes. Pats atkārtošanās laiks var mainīties atkarībā no ekrāna aizpildījuma.

  2. Tekstiem, kā minimālo izmantojiet 12px lieluma fontu, lai tas būtu redzams.

  3. Svarīgi ņemt vērā, ka, ja teksts nav izlasāms uz jūsu monitora pie 100% tālummaiņas, tas nebūs redzams uz DOOH ekrāna.

  4. Krāsu izmantošana ir ļoti būtiska, lai pievērstu uzmanību, tādēļ tumša fona izmantošana ar vibrējošu krāsu elementiem veidos acis piesaistošākās un ietekmīgākās reklāmas.

  5. Ceļu malās un augstu novietotajiem ekrāniem veidojiet vienkāršus attēlus. Precīzas, smalkas detaļas ir vairāk piemērotas gājējiem paredzētajiem ekrāniem.

  6. Piegādājot galīgo materiālu izmantojiet pareizu faila formātu, kas izveidots nemaināmi (stabili) un kvalitatīvi, ar minimālām atšķirībām starp formātiem.

  • LEJUPIELĀDĒT

     Tehniska speicifikacija materialiem.pdf