Actual City Media

ACM ieņem unikālu pozīciju Out of Home reklāmas vidē, specializējoties tikai uz digitālajiem video ekrāniem, kas izvietoti premiālās vai lokāli nozīmīgās Rīgas vietās.

АСМ kopš 2008. gada strādā kategorijā Digital Out of Home (DOOH), attīstot reklāmas nesējus, kas piesaistīs ne mazāk kā 50% no vides reklāmas segmenta izdevumiem kopumā.

ACM nodrošina reklāmas kanālu, kas pārspēj tradicionālo оutdoor reklāmas tirgu. Apvienojot klasiskās ielu reklāmas stiprās puses, digitālo nesēju interaktivitāti un nosakot atrašanās vietu – klients iegūst reklāmas vidi īstajā laikā un īstajā vietā.

Visprogresīvākais mūsdienu mārketologs ir tas, kurš saprot digitālo tehnoloģiju precizitātes un atbildības kombināciju, kā arī auditorijas ietekmēšanas iespējas, kas saistītas ar tās atvērtumu ārpus mājas, jo šodienas juceklīgajā reklāmas tirgū tā ir labākā formula.

Vairāk informācijas

Ziņa nosūtīta!

Paldies, Jūsu ziņa ir nosūtīta.